هم قدم داستان گو

داستان های زیبا

هم قدم داستان گو

داستان های زیبا

هدیه های ایرانسل به مناسبت عید مبعث

در عید مبعث ایرانسل به مشترکین وایمکس و سیم کارت خود هدیه خواهد داد.

روش های تهیه شارژ ایرانسل بسیار زیاد می باشد برای خرید امن لطفاً به نکات ایمنی توجه نمایید و از انتخاب رمزهای کوتاه و قابل حدس خودداری نمایید. ایرانسل ساعتی قبل ازعرضه مودم‌های وایمکس، با ۲۵ درصد تخفیف و اعطای ۵۰ پیامک رایگان به مناسبت فرارسیدن ایام مبعث رسول اکرم(ص) خبر داد.

در عید مبعث از تخفیف ویژه ایرانسل برای خرید وایمکس بهره مند شوید

ایرانسل اپراتور بزرگ ایرانسل می باشد برای خرید شارژ ایرانسل همین الان اقدام نمایید. به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ تخفیف ۲۵ درصدی مودم‌های وای-فای وایمکس این شرکت مشمول آن دسته از مشترکینی می‌شود که در بازه زمانی ۵ تا ۷ خرداد ۹۳ نسبت به ثبت نام سرویس وایمکس اقدام کنند و از زمان ثبت نام، مراحل مربوط به آن و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت ۵ روز انجام دهند.

روش های فراوانی جهت خرید شارژ موجود می باشد برای آشنایی با روش های خرید شارژ ایرانسل به صورت اینترنتی به فروشگاه های اینترنتی مراجعه نمایید. ثبت نام وایمکس از طریق مراجعه به یکی از فروشندگان مجاز منتخب ایرانسل که اسامی آنها در وب سایت ایرانسل آمده و یا کلیک روی گزینه «ثبت نام سرویس وایمکس» در صفحه اصلی پورتال وایمکس ایرانسل ممکن است. در طول دوره این پیشنهاد تخفیفی، هر فرد تنها می تواند یک حساب وایمکس ثبت نام کند و در صورت ثبت نام برای بیش از یک حساب، ثبت نام های اضافی ملغی می شوند.

تخفیف های ویژه عید مبعث

استفاده از اینترنت برای خرید شارژ ایرانسل بسیاری از مشکلات شما را حل خواهد نمود. همچنین تمامی مشترکینی که در همین بازه زمانی نسبت به خرید سیمکارت اعتباری ایرانسل، تکمیل ثبت نام و برقراری نخستین تماس اقدام نمایند، از ۵۰ پیامک داخل شبکه رایگان بهرمند خواهند شد. بسته پیامکی ظرف مدت ۷ روز فعال خواهد شد و این دسته از مشترکین می توانند طی ۲۴ ساعت از این هدیه استفاده کنند.

با ما همراه باشید.

منبع

  • حسین آقا میرزا جمال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی