هم قدم داستان گو

داستان های زیبا

هم قدم داستان گو

داستان های زیبا

فروشگاه شارژ رایتل

خرید کارت شارژ رایتل
✍ بوسه ای دزدیده ام،قاضی مرا محکوم کرد...

✍.گفت بگذارش همان جایی که دزدی کرده ای…



★ حِـسِ_مُـبـهــَم ★
شارژ ارزان رایتل
‏یه غرفه تو نمایشگاه بین المللی برای عید گرفتم
.
.
.
.
.
.
.
.
به امید خدا لباسایی که رو دیوار مهربانی جمع کردم ، با ٧٠٪ آف میفروشم 😂😂😂

خرید شارژ رایتل به صورت اینترنتی

خرید اینترنتی شارژ رایتل
برای من ،

عاشقانه‌ های

#ناظم_حکمت و #نزار_قبانی را نخوان ...

من محتاج ِ شعر ِ عمیق تری هستم

⬇⬇⬇⬇⬇

نگاهم کن ...
خرید شارژ رایتل شهامت میخواهد

بدون "اشک"خاطراتت را مرور کردن...
خرید اینترنتی کارت شارژ رایتل

خرید اینترنتی شارژ رایتل از ایتور

گاهے “دوسـټ داشـټـڼ”
پنهاڼ بماند قـشـنـگ تر است

دوښـت داشـتن را باېد
ګـشـف کرد

درګـ کرد ، و از آن لـذټ برد😉
خرید آنلاین شارژ رایتل
حواست به من هست؟

دلم میان این همه آدم … ،
فقط کمی… ،
سادگی می خواهد… ؛
کسی را می خواهد که نپرسد:
“حواست به من هست؟ ”
“فقط بیاید با اندک نگاهی … ، آرام بگوید :
“حواسم به تو بود…!

#aysan🌼
کارت شارژ رایتل

رایتل
با خودتان خوب تا کنید، با خودتان که خوب تا نکنید
روزگار شما را تا می کند،می کند توی پاکت ومی اندازد
توی صندوق پستی ؛ به یک مقصد نامعلوم
خودت به جان خودت بیفت ، خودت خودت را بساز
خودت مواظب خودت باش ، وگرنه دیگران به تو هر شکلی
که دلشان بخواهد می‌دهند
خرید آنلاین کارت شارژ رایتل
یک بنده خدایی یک سوال عجیب کرده ذهنم رو مشغول کرده




کچل ها سرشونو با شامپو بدن
مى شورن یا شامپو سر؟؟؟

خداوکیلی اگه کسی میدونه بگه😂😂😢

  • حسین آقا میرزا جمال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی