هم قدم داستان گو

داستان های زیبا

هم قدم داستان گو

داستان های زیبا

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

طرح بینهایت

امروز قصد داریم که در این مقاله به معرفی طرح بینهایت برای شارژ رایتل سیم کارت شما بپردازیم طرحی که از ابتدای معرفی آن توسط رایتل با استقبال زیادی روبه رو شد به همین دلیل بر آن شدیم تا به طور مختصر به معرفی این سرویس جدید و روش استفاده از آن و تاثیرات آن در کاهش مصرف و خرید شارژ رایتل بپردازیم.

این سرویس این امکان را در اختیار شما قرار میدهد تا با خرید 50 هزار تومان شارژ رایتل و پرداخت آن این سرویس را فعال کنید و به مدت یک ماه به صورت نامحدود از خدمات رایتل بهره مند شوید پس حتماً برای شما هم جالب باشد با 50 هزار تومان یک ماه خدمات رایگان از رایتل دریافت نمایید.

رایتل اعلام کرده است که با این سرویس شما در یک ماه از 10 هزار دقیقه مکالمه رایگان، 10 هزار پیامک داخل شبکه و سایر امکانات این اپراتور بهره مند شوید، توجه داشته باشید که تمامی این امکانات تنها با پرداخت پنجاه هزار تومان شارژ رایتل ممکن می باشد.

پس هرچه زودتر سیم کارت خود را شارژ رایتل نمایید تا از این سرویس بهره مند شوید برای آشنایی بیشتر با این طرح با ادامه مقاله همراه باشید.

رایتل آمده است که تا با طرح بینهایت خود امکانی را برای مشترکین دائمی خود فراهم آورده که میتوانند با خیال راحت پیامک بزنند ، مکالمه کنند و از اینترنت پرسرعت همراه و وبگردی لذت ببرند پس برای سپری کردن اوقات بهتری با رایتل شارژ رایتل خود را از وبسایت ما تهیه نمایید.

به گزارش ایتور، به نقل از روابط عمومی رایتل، با استفاده از این سرویس مشترکین دائمی قادر خواهند بود که بدون هیچ گونه نگرانی مبنی بر صورتحساب ، شارژ رایتل و هزینه های ناشی از مکالمه و پیامک و اینترنت به هر میزانی که تمایل داشتند و به شرط رعایت سقف مصرف منصفانه، از سرویس های مکالمه ی صوتی، پیامک، و اینترنت استفاده نمایند .

مشترکین دائمی رایتل با پرداخت ماهانه 50 هزار تومان به عنوان شارژ رایتل بدون در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده، این سرویس را فعالسازی نمایند. و مشترک با پرداخت این مبلغ میتواند از مکالمه، پیام رسانه ای، اینترنت و پیامک بهره ببرند .

تا آنجایی که ما خبر دار شده ایم مشترکین میتوانند با استفاده از این سرویس ماهانه 10 هزار دقیقه مکالمه، 10 هزار پیامک و همچنین 10 هزار پیام چند رسانه ای درون شبکه و همچنین 500 دقیقه مکالمه صوتی و 500 پیامک خارج از شبکه رایتل به همراه 30 گیگ اینترنت پرسرعت رایتل استفاده کنند. استفاده از این امکانات با خرید شارژ رایتل از وبسایت ایتور امکان پذیر می باشد.

شارژ رایتل

سرویس بینهایت رایتل با شعار مصرف بهینه شارژ رایتل آمده است، در این سرویس هیچ گونه ودیعه ای از مشترک دریافت نمی شود. در صورتی مشترک دارای طرح بینهایت از سقف تعیین شده برای مصرف عبور کند، تنها در همان سرویس با تعرفه های عادی شارژ رایتل و مبلغ مذکور در قبض مشترک قرار میگیرد.

اولین اپراتور نسل سوم ایران یعنی رایتل در کنار خدماتی همچون پیام صوتی و پیام کوتاه با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل یعنی 3G، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گشترده وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم میکند که از جمله آن میتوان به خدمات مبتنی به اینترنت پرسرعت و سرویس های چند رسانه ای اشاره کرد.

خب امیدواریم که از این مقاله بهره کافی را برده باشید همانطور که مطالع نموده اید این سرویس به شما این امکان را می دهد تا شارژ رایتل موجود در سیم کارت خود را بهینه تر مصرف نمایید.

اصل نوشته : طرح بی نهایت رایتل

شیوه انتقال شارژ در سیم کارت اعتباری همراه اول

مدتی است که همراه اول امکان انتقال شارژ را بین سیم کارت های خود فراهم کرده است و با استقبال مشترکان نیز روبرو شده است همراه اول این سرویس را به گونه ای ارائه نموده است که هم مشترکین دائمی بتوانند برای سایر مشترکین اعتباری شارژ همراه اول ارسال کنند و هم مشترکین اعتباری برای سایر مشترکین اعتباری این اپراتور شارژ ارسال نمایند.

یکی از امکاناتی که تقریباً اکثر اپراتور ها از آن پشتیبانی می نمایند امکان انتقال شارژ بین سیم کارت های خود می باشد امروز در ایم پست نحوه انتقال شارژ بین سیم کارت های همراه اول را برای شما اموزش می دهیم توجه داشته باشید که این آموزش مخصوص سیم کارت های اعتباری این اپراتور می باشد نحوه ی انتقال شارژ همراه اول از سیم کارت دائمی و اعتباری در پست های بعدی به شما آموزش داده خواهد شد.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که خواسته باشید که برای دوست و یا آشنای خود از طریق سیم کارت خودتان شارژ منتقل نمایید همراه اول سرویس جدید خود را به همین منظور ایجاد کرده است تا بتوانید از یک سیم کارت اعتباری به سایر سیم کارت اعتباری شارژ انتقال نمایید.

با کمک این سرویس در هر شرایطی می توانید برای هرکسی که سیمکارت ایرانسل دارد شارژ همراه اول منتقل نمایید.

روش انتقال شارژ همراه اول سیم کارت های اعتباری

توضیحات سرویس: با استفاده از سرویس جدید همراه اول، مشترکین اعتباری میتوانند شارژ همراه اول مورد نظر خود به مشترک اعتباری دیگر منتقل کنند. برای استفاده از این سرویس همراه اول دو روش را پیشنهاد داده است: یک استفاده از کد های USSD و روش دوم استفاده از تلفن گویای 444 IVR میباشد، که مشترکین بسته به نیاز خود میتوانند از هریک از این روش ها استفاده کنند.

همراه اول هم یکسری شرایط برای استفاده از این سرویس نیز درنظر گرفته در زیر می توانید آنها را مشاهده نمایید:

1. حتماً باید قبل از شماره دریافت کننده شارژ همراه اول عدد 98 که کد ایران میباشد به صورت زیر قرار بگیرد:

 

2. توجه داشته باشید که شارژی که قصد انتقال آن را دارید باید بین مبلغ هزار تا ده هزار تومان باشد و همچنین مشترک انتقال دهنده پس انتقال شارژ باید حداقل مبلغ پانصد تومان شارژ برای خود باقی مانده باشد. به عنوان مثال اگر مشترکی قصد انتقال دو هزار تومان شارژ دارد باید دارای حداقل 2540 تومان شارژ در سیم کارت خود باشد زیرا تعرفه ی انتقال شارژ برای هر بار 40 تومان می باشد.

تایید مشترک ارسال کننده شارژ بعد از ارسال درخواست انتقال شارژ  به شبکه، به صورت اس ام اس از او گرفته میشود.

در موارد زیر امکان انتقال شارژ وجود ندارد: مشترک دریافت کننده ی شارژ در حالت قطع، معلق، غیر فعال، سلب امتیاز، خط صفر یا لیست سیاه قرار نگرفته باشد.

  • اگر مشترک دریافت کننده اعتبار در حالت سلب امتیاز و یا وضعیت خط صفر یا Idle قرار داشته باشد، امکان اینکه شارژ همراه اول را دریافت نماید وجود ندارد.
  • اگر مشترک دریافت کننده شارژ به دلیل تمام شدن شارژ در حالت یک طرفه قرار گرفته باشد، مبلغ انتقالی به اعتبار او اضافه میگردد و مدت زمان انتقال یافته نیز به زمان اعتبار قبلی وی اضافه میگردد و به حالت مشترک فعال تغییر وضعیت میدهد.
  • اگر تلفن مشترک دریافت کننده خاموش باشد، انتقال شارژ صورت می پذیرد و پس از روشن کردن تلفن همراه خود ، اس ام اس انتقال شارژ برای او ارسال میشود.
  • اگر مشترک دریافت کننده شارژ در وضعیت معلق به دلیل اتمام مدت زمان اعتبار باشد، شارژ ارسال شده به اعتبار او اضافه میگردد و زمان اعتبار شارژ منتقل شده نیز از همان روزی که شارژ منتقل شده است محاسبه میشود و وضعیت مشترک دریافت کننده به حالت فعال تغییر می یابد.

*: هر 500 تومان شارژی که گیرنده منتقل می شود، 15 روز به اعتبار او اضافه میشود. به عنوان مثال با انتقال مبلغ هزار تومان، مشترک دریافت کننده، به اعتبار او سی روز اضافه می شود.

  • سیم کارت های غیر فعال: سیم کارت های اعتباری همراه اولی که پس تمام شدن مهلت اعتبار زمانی آنها و عدم تمدید اعتبار تا حداکثر دو ماه وارد وضعیت سیم کارت های غیر فعال می شوند.
  • سیم کارت های معلق: سیم کارت های اعتباری که مهلت اعتبار زمانی آن ها تمام می شوند به حالت معلق و یا Suspend می روند.
  • سیم کارت های سلب امتیاز شده: سیم کارتهایی که وارد مرحله غیر فعال می شوند اگه تا حداکثر 12 ماه شارژ نشوند به وضعیت سیم کارتهای سلب امتیاز شده وارد خواهند شد.
  • سیم کارت های وارد شده در لیست سیاه: سیم کارت های اعتباری که کارت شارژ همراه اول آنها 5 بار اشتباه وارد شده، وارد این لیست می شوند.
  • خطوط استفاده نشده و یا Idle: سیم کارت های اعتباری همراه اول با اوین تماس و یا اولین ارسال اس ام اس فعال می شوند، تا زمانی که مشترک اقدام فعال سازی ننموده و اعتبار زمانی آن هم پایان نیافته، سیم کارت به عنوان سیم کارت وضعیت استفاده نشده شناخته میشود.

در یک ماه حداکثر می توان پنجاه هزار تومان شارژ منتقل کرد.

در یک روز حداکثر می توان ده هزار تومان شارژ انتقال داد.

راه و روش انتقال شارژ همراه اول بین سیم کارت های اعتباری:

«توجه» تمامی مسئولیت انتقال شارژ به دیگران به عهده ی شخص ارسال کننده می باشد، بنابراین در حفظ و نگهداری رمز عبور هشت رقمی و تلفن همراه خود کوشا باشید.

یک سری نکات:

برای دریافت رمز انتقال، یک پیام کوتاه بدون متن به شماره 8910 ارسال کنید تا رمز 8 رقمی انتقال شارژ برای شما ارسال شود.

مشترکین سیم کارت های اعتباری در طول یک ماه حداکثر میتوانند سی بار شارژ منتقل کنند.

اگر می خواهید رمز عبور خود را تغییر دهید می توانید از تلفن گویای 444 استفاده کنید.

در صورت انتقال شارژ به صورت موفقیت آمیز، پیامکی برای انتقال دهنده و دریافت کننده مبنی بر موفقیت آمیز بودن انتقال، که شامل مبلغ شارژ همراه اول منتقل شده و شارژ باقی مانده می باشد.
مشترکین سیم کارت های اعتباری در طول یک روز حداکثر میتوانند پنج بار شارژ منتقل کنند.

با استفاده از پست بالا شما می توانید برای هریک از دوستان و آشنایان خودتان که سیم کارت اعتباری همراه اول دارند شارژ ارسال نمایید.

امید است با خواندن این پست شما نیز با نحوه انتقال شارژ آشنا شده باشید و بتوانید از آن برای ارسال شارژ برای سایر دوستان خود شارژ ارسال نمایید.

شارژ فوق العاده همراه اول

کد شارژ را با 142 وارد نمایید و شارژ بیشتر دریافت نمایید.

در صورتی که در گذشته کد شارژ همراه اول را با پیش شماره 141 وارد می نمودید از الان می توانید با وارد کردن رمز شارژ با شماره 142 از شارژ بیشتری که همراه اول به شما هدیه می دهد لذت ببرید.

شارژ فوق العاده همانند شارژ شگفت انگیز ایرانسل می باشد و شما همانند ایرانسل در هنگام وارد کردن کد شارژ می بایست رمز را به صورتی که در ادامه به آن می پردازیم وارد نمایید.

شارژ فوق العاده سرویس جدیدی از همراه اول می باشد که با استفاده از آن در هنگام وارد کردن کد شارژ همراه اول می توانید از شارژ بیشتر برای مصارف داخل شبکه بهره ببرید.

همراه اول نیز مانند ایرانسل اقدام به ارائه سرویسی مشابه با شارژ شگفت انگیز با نام شارژ فوق العاده کرده است و می بایست شارژ را به صورت کد خریداری کرده و اینبار با پیش شماره 142 وارد نمایید.

همراه اول از این پس به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین، اقدام به ارائه شارژ هدیه با نام شارژ فوق العاده کرد. این طرح که تنها برای مشترکین اعتباری همراه اول در دسترس می باشد از دی ماه سال گذشته برای مشترکین فعال شد.

در صورتی که مشترکی شارژ همراه اول خود را با شماره 142 وارد نماید بنا به مقدار شارژی که خریداری کرده است به او شارژ هدیه تعلق خواهد گرفت در ادامه میتوانید جدول مربوط به هدیه ی کارت شارژها را مشاهده نمایید.

همچنین مشترکین به منظور خرید شارژ برای این طرح می توانید به روش هایی که پیش تر به آن اشاره شد اقدام نمایید.

 

شارژ هدیه فوق العاده

شارژ هدیه ای که پس از هر بار وارد کردن کد شارژ دریافت می کنید بسته به مقدار شارژ خریداری شده متفاوت است، برای دریافت شارژ فوق العاده همراه اول شما باید کد شارژ را به شکل زیر وارد می کنید: #شارژ همراه اول*142* .

مقدار شارژ هدیه ای که دریافت خواهید کرد طبق جدول زیر می باشد:

شارژ فوق العاده همراه اول 

همانطور که مشاهده کردید طبق جدول بالا اگر مبلغ شارژ همراه اول خریداری شده بین هزار تا پنج هزار تومان باشد مهلت استفاده از شارژ فوق العاده ی آن 24 ساعت می باشد و اگر از پنج هزار تومان بیشتر باشد، شارژ فوق العاده همراه اول شما داراری سه روز اعتبار و مهلت می باشد.

 

ویژگی های شارژ فوق العاده

در این طرح از شارژ هدیه همراه اول می توانید برای مصرف های داخل شبکه همراه اول استفاده کنید به عنوان مثال برای مکالمه با سایر سیم کارت های همراه اول و یا تماس با تلفن ثابت بهره مند شوید در صورتی که قبل از تمام شدن شارژ هدیه خود اقدام به خرید شارژ مجدد همراه اول کنید شارژ هدیه جدید با شارژ هدیه ی قبلی جمع میشود ولی به مهلت زمانی استفاده از آنها اضافه نخواهد شد.

برای مثال با خرید شارژ پنج هزار تومانی و ده هزار تومانی همراه اول و ثبت شارژ با استفاده از کد *142* سیم کارت شما به مبلغ چهار هزار تومان شارژ اضافه خواهد شد و مهلت زمانی استفاده از آن 3 روز می گردد.

توجه داشته باشید که در صورت تماس با سایر اپراتورها و همچنین تماس خارجی از شارژ اصلی شما کسر می شود و شارژ هدیه شما فقط برای تماس های داخل شبکه می توان استفاده کنید.

درصورت پایان یافتن اعتبار زمانی شارژ فوق العاده، مهلت شارژ اصلی پایان نمی یابد.

همانطور که در بالا نیز مشاهده نمودید این شارژ تنها قابلیت استفاده در مصارف داخل شبکه را دارد.

در صورتی که شما یک شارژ 1000 تومانی خریداری نمایید و آن را با استفاده از طرح شارژ فوق العاده مصرف نمایید از 200 تومان شارژ بیشتر برای مصارف داخلی بهره مند خواهید شد.

و یا اگر یک شارژ همراه اول 2000 تومانی را به هر طریق فقط به صورت پین خریداری کنید و آن را با پیش شماره 142 وارد نمایید از چهار صد تومان شارژ بیشتر بهره می شوید.

به عنوان نکته پایانی مشترکین توجه داشته باشند که در تماس های خارج از شبکه هزینه تماس از شارژ اصلی کم میشود.