هم قدم داستان گو

داستان های زیبا

هم قدم داستان گو

داستان های زیبا

به آسانی با تمامی بسته های ارائه شده ایرانسل آشنا شوید، قیمت ها را مقایسه و با آگاهی خرید نمایید. همچنین از دردسر گیج شدن با کدهای USSD رها شوید.

بسته های ایرانسل را در دسته بندی های ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهانه، ثابت و شگفت انگیز ملاحظه نمایید و اطلاع از میزان پوشش شبکه ی اینترنت مناطق مختلف، همیشه دغدغه ی بسیاری از کاربران اینترنت شبکه ی تلفن همراه بوده است. اپراتور دوم تلفن همراه کشورمان نیز در هیمن راستا خبر از راه اندازی سامانه ی تازه ای به همین منظور داده است. مشترکین ایرانسل قادر خواهند بود با استفاده از این سامانه، از وضعیت پوشش شبکه ی دیتای این اپراتور در مناطق مختلف آگاهی بیابند، بسته های ثابت ویژه اینترنت ثابت می باشد.

تمامی بسته های اینترنت ایرانسل را در بخش خرید بسته اینترنتی ایرانسل می توانید ملاحظه کنید که به تفکیک مدت زمان و نوع بسته دسته بندی شده اند که «به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور سامانه ی ویژه‌ ای برای بررسی آسان و سریع وضعیت پوشش شبکه ی اینترنت همراه (نسل ۲، نسل ۳ و نسل ۴) هر منطقه توسط مشترکان خود راه‌ اندازی کرده است. بر این اساس، مشترکان ایرانسل می‌ توانند با شماره‌ گیری کد دستوری #20* (ستاره 20 مربع) از وضعیت خدمات دیتای همراه در محل خود مطلع شوند، بسته های ایرانسل را در کمترین زمان ممکن خریداری نمایید.

بسته های اینترنت ایرانسل این امکان را به شما می دهند که در هزینه های خود صرفه جویی نمایید که ایرانسل پس از اخذ پروانه ی رسمی ارتقای شبکه به نسل‌ های سوم، چهارم و بالاتر تلفن همراه، شبکه ی نسل چهارم (4G/LTE) را به عنوان آخرین نسل فناوری ارتباط حال حاضر دنیا، برای نخستین بار در ایران، در آبان ماه سال ۹۳ در مشهد مقدس راه‌ اندازی کرد. هم اکنون و پس از گذشت ۲۰ ماه، ۲۳۶ شهر، دهستان و جاده تحت پوشش شبکه ی نسل چهارم (4G/LTE) ایرانسل قرار دارند. این عدد برای مناطق تحت پوشش نسل سوم (3G) به ۱۰۱۵ می‌ رسد، برای خرید بسته اینترنتی ایرانسل، ابتدا می بایست که یک کارت عضو شتاب به همراه رمز دوم آن را در اختیار داشته باشید.

در لیست بسته ها، تعدادی از آن ویژه مشترکین دائمی این اپراتور می باشد که با استفاده از شبکه ی نسل چهارم ایرانسل، مشترکان تلفن همراه و کاربران خدمات باندپهن همراه می‌ توانند اینترنتی با کیفیت جهانی را تجربه کنند و با استفاده از سیم‌ کارت‌ های نسل جدید یوسیم (Usim)، خدمات نسل چهارم را جایگزین سایر روش‌ های دسترسی به اینترنت کنند. نسل چهارم یا فورجی، تمام قابلیت‌ های مدرن ترین موبایل های موجود در بازار را پشتیبانی می‌ کند و با استفاده از این خدمات امکان دریافت و مشاهده ی فایل‌ های ویدئویی با کیفیت HD، انجام بازی آنلاین و بدون تأخیر زمانی، استفاده ی همزمان برای چند کاربر بدون کاهش کیفیت خدمات، استفاده از برنامه‌ های کاربردی (اپلیکیشن) و محصولات و خدمات مبتنی بر اینترنت با سهولت و کیفیت فوق‌ العاده فراهم شده است، در بسته های شگفت انگیز این اپراتور شما می توانید با کارت شارژ های هزار، 2 هزار، 5 هزار، 10 هزار و 20 هزار تومانی بسته ها را به صورت مستقیم خریداری نمایید.

بسته‌های ساعتی ایرانسل

بسته های اینترنتی که با این روش فعال نموده اید پس از اتمام پروسه خرید به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به وارد کردن هیچ گونه کد دستوری فعال خواهد شد و پیامک فعالسازی برای شما ارسال خواهد شد که همچنین به منظور دسترسی گسترده‌ تر به خدمات LTE، مودم‌ های باندپهن همراه ایرانسل با قابلیت پشتیبانی از فناوری‌ های GPRS، EDGE، 3G و 4G همزمان با راه‌ اندازی شبکه ی نسل چهارم ایرانسل به بازار عرضه شد. این مودم‌ ها با هزینه ی بسیار کمتر، امکان دسترسی به تمامی قابلیت‌ های نسل چهارم ایرانسل را برای کاربران مختلف فراهم می‌ کنند». از جمله روش هایی که می توانید برای خرید بسته اینترنتی ایرانسل استفاده از اپلیکیشن خرید شارژ می باشد که علاوه بسته های ایرانسل، بسته های اینترنت سایر اپراتورها را نیز می توانید فعال نمایید.

  • حسین آقا میرزا جمال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی