هم قدم داستان گو

داستان های زیبا

هم قدم داستان گو

داستان های زیبا

آموزش نحوه خرید بسته های اینترنت ایرانسل

شما می توانید علاوه بر روش های موجود برای خرید بسته اینترنت ایرانسل یعنی همان فعال سازی با استفاده از کدهای USSD، به صورت اینترنتی نیز اقدام به خرید و فعال سازی بسته اینترنت نمایید.

از مزیت های این روش به عدم نیاز خرید شارژ و دردسر استفاده از کدهای دستوری اشاره نمود همچنین برای فعالسازی یک بسته ای که به عنوان مثال مبلغ آن 2000 تومان می باشد نیاز دارید که شارژی بیشتر از 2000 تومان خریداری نمایید تا در صورت کم شدن مبلغ 9 درصد مالیات و ... از شارژ، همچنان بتوانید بسته را فعال کنید.

البته توجه داشته باشید که هم اکنون ایرانسل برای فروش شارژ مستقیم خود 9 درصد به مبلغ آن اضافه می نماید، با این روش اگر شما قصد خرید شارژ مستقیم هزار تومانی داشته باشید مبلغی که از شما دریافت خواهد شد 1090 تومان خواهد بود و خط شما به مبلغ 1000 تومان شارژ خواهد شد نه 910 تومان.

الیته هنوز این قانون جدید برای همه ی درگاه های ایرانسل اعمال نشده است و به زودی سایر همکارهای ایرانسل نیز موظف به رعایت این مورد خواهند بود.

نکاتی که قبل از خرید بسته باید به آن توجه کرد

مشترکین ایرانسل قبل از خرید بسته اینترنت به نکات زیر حتماً توجه نمایند:

در صورتی که شما تمدید خودکار بسته ها را فعال کرده اید توجه داشته باشید که بسته ای که خریداری نموده اید به روش زیر تمدید خواهد شد:

1) اگر حجم بسته کمتر از 1 گیگابایت باشد پس از پایان یافتن مهلت زمانی تمدید خواهد شد.

2) اگر حجم بسته 1 گیگابایت و یا بیشتر باشد در صورتی تمدید خواهد شد که حجم و یا مهلت زمانی آن به پایان برسد هر کدام که زودتر به پایان برسد.

3) در صورتی که چند بسته خریداری کرده باشید آخرین بسته خریداری شده تمدید خواهد شد.

اگر بسته ای دارای حجم شبانه و حجم روزانه باشد پس از تمام شدن هر کدام از آن ها، بسته تمدید خواهد شد. به عنوان مثال بسته اینترنت ایرانسل روزانه - 50 مگابایت + (150 مگابایت شبانه، 2 تا 8 صبح)

بسته های اینترنت کمتر از 1 گیگابایتی در صورت رسیدن به حجم 100 مگابایت تمدید خواهند شد و بسته های 1.5 گیگابایتی و بیشتر در صورت رسیدن به حجم 150 مگابایت تمدید خواهند شد تا پس از اتمام بسته فعلی، بدون وقفه بسته جدید تمدید شود و اختلالی در اتصال کاربر به اینترنت رخ ندهد.

در صورتی که می خواهید بسته های با امکان تمدید خودکار فعال نمایید شماره #555* را از خط ایرانسل خود شماره گیری نمایید.

برای غیر فعال کردن گزینه تمدید خودکار بسته ها می توانید از برنامه ایرانسل من استفاده نمایید و یا از خط ایرانسل خود شماره #9*5*555* را شماره گیری نمایید.

بسته های اینترنت ایرانسل

بسته های نامحدود ایرانسل: یکی از ویژگی های مثبت بسته های ایرانسل، نامحدود بودن برخی از آنها می باشد این بسته ها که در دسته بسته های ساعتی قرار می گیرند قابلیت استفاده نامحدود از اینترنت را در اختیار کاربران قرار می دهد و با کمک این بسته ها می توانید در مدت زمان مشخص که معمولاً 1 و 2 ساعت می باشد و در بازه زمانی 2 تا 8 صبح به صورت نامحدود از اینترنت استفاده نمایید.

بسته های ساعتی ایرانسل: بسته های ساعتی ایرانسل این امکان را در اختیار شما قرار می دهند تا با پرداخت هزینه کمتر در مدت زمان مشخص و بازه ی زمانی مشخص به اینترنت نسل چهارم ایرانسل دسترسی داشته باشید.

بسته های روزانه ایرانسل: در این دسته از بسته های ایرانسل شما می توانید برای سیم کارت خود بسته های 1 روزه و 15 روزه فعال نمایید.

بسته های هفتگی ایرانسل: بسته های هفت روزه ایرانسل این امکان را برای کاربران مهیا نموده تا از بسته های متنوع ایرانسل بهره مند شوید.

بسته های ماهانه ایرانسل: بسته های یک ماهه، دو ماهه، سه ماهه، شش ماهه و 12 ماهه ایرانسل برای آن دسته کاربران مناسب می باشد که می خواهند به صورت بلند مدت بسته های ایرانسل را فعال نمایند.

بسته های شگفت انگیز ایرانسل: بسته های شگفت انگیز ایرانسل با این هدف ارائه شده اند که کاربران بتوانند با کارت شارژ آنها را خریداری نمایند.

بسته های ثابت ایرانسل: هم اکنون مشترکین می توانند از آخرین نسل فناوری ارتباط بی سیم برای منزل و اداره ها استفاده نمایند شما می بایست این بسته ها را برای سیم کارت های اینترنت ثابت ایرانسل خریداری نمایید.

نحوه خرید بسته اینترنت ایرانسل

برای خرید بسته اینترنت ایرانسل چندین روش موجود می باشد:

1) خرید بسته اینترنت با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من

2) خرید بسته اینترنت با استفاده از سایت ایرانسل

3) خرید بسته اینترنت ایرانسل با استفاده اینترنت و از وبسایت ایتور: برای استفاده از این روش ابتدا وارد سایت ایتور به آدرس etore.ir شوید سپس به بخش بسته اینترنت مراجعه نمایید در این بخش شما لیست بسته های ایرانسل را مشاهده خواهید نمود پس از مشاهده قیمت و سایر جزئیات بسته ها بر روی دکمه خرید کلیک نمایید در صفحه جدید شماره خط ایرانسل خود را وارد کرده و پس از انتخاب درگاه مورد نظر بر روی دکمه خرید کلیک نمایید تا به درگاه بانک انتخابی در مرحله قبل متصل شوید در این مرحله باید شماره کارت، رمز دوم، cvv2 و تاریخ انقضای کارت خود را وارد نمایید و بر روی دکمه تکمیل خرید کلیک نمایید سپس با سایت ایتور بازگردانده خواهید شد که سایر اطلاعات تکمیلی اعم از شماره پیگیری به شما نشان داده خواهد شد از شماره پیگیری برای استفاده از خدمات پشتیبانی می توانید بهره مند شوید.

پس از طی مراحل بالا بسته اینترنت به صورت خودکار و بدون نیاز به وارد کردن هیچ گونه کدی برای شما فعال خواهد شد و نتیجه فعال سازی از طریق اس ام اس به شما اطلاع داده خواهد شد.

در صورتی که بسته برای شما فعال نشد و مبلغ بسته از حساب شما کسر شد می توانید از بخش پشتیبانی ایتور مورد را بررسی نمایید.

  • حسین آقا میرزا جمال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی