هم قدم داستان گو

داستان های زیبا

هم قدم داستان گو

داستان های زیبا

شارژ مستقیم همراه اول

خرید کارت شارژ همراه اول
از چشمــــه که برگشت
طعــــم آب گرفته بود
تشنــه اش شدم
#عاشقانه
#واقعیت
#بازمانده
خرید اینترنتی کارت شارژ همراه اول
بوسـه هایی

که بدهکاری همین جا پس بده

در قیامت سخت میگیرن

حـق النـاس را ...


ℳ o ร τ α ƒ α
خرید شارژ همراه اول از سایت ایتور

خرید کارت شارژ همراه اول از سایت ایتور
خواب دیدم در حرم

دارم سلامت میدم

روبروی گنبدت

گویا خیالاتی شدم ...

گر نیایم کربلا

از غصه میمیرم حسین ...❤
خرید اینترنتی شارژ همراه اول
خودم اصلا به درک . . .

تو بهم بگو :

قلبــ❤ـــــــــم و چیکار کنم ؟ ؟ ؟

لج کرده باهام !

میگه یا با اون یا من وا میستم تو برو . . .

#هشت_آذر❤
#هعیییییی_دلم_خیلی_گرفته :'(
خرید آنلاین کارت شارژ همراه اول

خرید شارژ همراه اول بر بستر اینترنت
خرید شارژ همراه اول وقتی چای نبات هم اِفاقه نکرد☕
مادرم هم فهمید
که من "دلم"درد می کند
نه دلم...!
نخواه فراموشت کنم!✖
آخر کدام درخت
⇦در کدام اردیبهشت
خانه تکانی کرده است؟
دیوانه

★مـن تازه عاشــقـت شده ام★



#عاشقانه
#ملکه بلوچ
کاش راست باشد که می گویند دل به دل راه دارد
سینه عاشق از دوری معشوق فراوان اندوه و آه دارد
برای من عاشق صورت معشوق نشان از ماه دارد
ولی صد هزار حیف که ارزشم در قلبش وزنی برابر کاه دارد
#محمد#اردیبهشتی#حسینی#شاعر دل نوشته
شارژ همراه اول

سایت ایتور

سرویس خرید شارژ همراه اول ایتور
مینـویـسـم ... پـاک میـکنـم…
مینـویـسـم ... پـاک میـکنـم...
املایـم بد نیست!
از تکرار اسـمت لـذت می بـرم...
برایت می نویـسـم ... #دلتنـگم ...
می دانـم که نمی خوانـی...
ولی ...
می دانـم که می دانـی ...
همراه اول

  • حسین آقا میرزا جمال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی