هم قدم داستان گو

داستان های زیبا

هم قدم داستان گو

داستان های زیبا

خرید کارت شارژ همراه اول از سایت ایتور

شارژ مستقیم همراه اول
دلم تغییر می خواهد
و عشقی سیر می خواهد
تو را در خواب می بینم
دلم تعبیر می خواهد
دلم باران
دلم دریا
دلم لبخند ماهی ها
دلم بوی خوش بابونه می خواهد
دلم یک باغ پر نارنج
دلم صبحی
سلامی
بوسه ای
عطر لبخندی
از مسیری دورتر
دلم شعری سراسر
دوستت دارم می خواهد.
خرید اینترنتی شارژ همراه اول

همراه اول
🍁 راه بدی را انتخاب کرده بودم برای نگه داشتنت
صداقت ؛ مهربانی ؛ زیاد به “تو” توجه داشتن و خیلی حماقت های دیگر …
این روزها هرچه خائن تر باشی ، دوست داشتنی تری !
خرید شارژ همراه اول هنگامی‌که‌دغدغه‌ات‌خوشحال

کردن‌دیگران‌شد،،،

خوشحالترین‌انسانی؛

حتی‌اگرقدرندانند،،،،
خرید آسان شارژ همراه اول

گاهی اوقات قرار است که تنهابشوی
چون مقدرشده تکخال ورقهابشوی
گاهی اوقات قراراست که در پیله درد
نم نمک شاپرکی خشگل وزیبا بشوی
گاهی از حمله ی یک گربه قفس میشکند
تاتوپرواز کنی راهی صحرا بشوی

گاهی از چاه قراراست ب زندان بروی
اخرقصه هم آغوش زلیخا بشوی
خرید اینترنتی کارت شارژ همراه اول
چرا نمی توانیم ابراز کنیم احساسی را که نسبت به کسی داریم،
نمی توانیم دوست داشتن را حتی با یک بوسه ثابت کنیم
شاید یادمان می رود دنیا را اعتباری نیست
شاید فراموش می کنیم خیلی زود دیر می شود
و او دگر نیست و هیچگاه نخواهد بود
پس به فردا نسپار
همین لحظه
خرید شارژ همراه اول از سایت ایتور

سرویس خرید کارت شارژ همراه اول ایتور
.
خسته و درمانده ام
از همه جا رانده ام
قافله ی زائران،
رفته و جامانده ام...!


#دلتنگ_کربلا
#دلتنگ_مشهدالرضا
خرید شارژ همراه اول

سایت ایتور

  • حسین آقا میرزا جمال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی