هم قدم داستان گو

داستان های زیبا

هم قدم داستان گو

داستان های زیبا

دار بزن … خاطرات کسی که تـو را دور زده حالم خوب است …امّا گذشته ام درد میکند

پرداخت قبض همراه اول

سیــنه ای که خالی از یاد خدا باشد ، مانند محکمه ای است که قاضی در آن وجود ندارد (روسو) پرداخت صورت حساب سیم کارت همراه اول و چه لذتی است در تنهایی باور نداری ؟ از خدا بپرس . .

دریافت قبض همراه اول و پرداخت ان

من نمیخواهم به جز تو به کسی... اصلا گیرم که بخواهم کو دل که بخواهم بسپارم به کسی؟ سرویس پرداخت قبض همراه اول من عاشقانه دوستش دارم و او عاقلانه طردم می کند منطق او، حتی از حماقت من هم احمقانه تر است!

سایت پرداخت قبض همراه اول

پسر : عصبانی میشی خیلی خوشگل میشی … دختر : من که الان عصبانی نیستم.!! پسر : منم همینو میگم، الان مثه بزی..!!! دختر : چی میگی آشغال؟ پسر : آها اینو میگم، الان خیلی خوشگلی ….!! پرداخت قبض همراه اول با استفاده از اینترنت و خداوند انسانهایی را آفرید که به اشتباه فکر می کنن خوشمزه هستن بدین سان اعصاب بشریت به فنا رهسپار گشت!!

روش پرداخت قبض همراه اول

باعرض سلام و خسته نباشی خدمت نیمه گمشده ام ، کدوم گوری هستی نکبت؟؟؟ پرداخت قبض همراه اول دقت کردین قبلاً هر چی موبایل کوچکتر بود با کلاس تر بود،الان هر چی بزرگتر باشه!!!

همیشه تو بن بست زندگی همه برمیگردن و سراغ عشق اول رومیگیرن اما وای از زمانی که عشق اولتم رفته باشه سراغ عشق اولش

  • حسین آقا میرزا جمال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی