هم قدم داستان گو

داستان های زیبا

هم قدم داستان گو

داستان های زیبا

گاه گاهی بیادت غزلی میخوانم ، تا نگوئی که دلم غافل از آن عهد و وفاست ، ماه رو یان همه گر با دل من خوب شوند خوب من ، با همه خوبان حساب تو جداست.

این روزها تلخ شده ام, تلخ تر از سم مار! به یاد روزهای خوبم مدارا کن و به رویم نیار... خرید شارژ رایتل تا توانی در جهان همراه اهل درد باش،یا نبر نامی زمردی یا در حقیقت مرد باش


خرید اینترنتی شارژ رایتل از ایتور


تو را چون بادبادک دوست دارم/مثال پول قلک دوست دارم تو گفتی بچه ای، باشد،ولی من/تو را قد لواشک دوست دارم...! کارت شارژ رایتل این روزا عده ای یه جوری زیرآبی میرن که دلت میخواد بهشون بگی :من نگاه نمیکنم بیا بالا یه نفسی بکش لااقل خفه نشی!!!!


خرید شارژ مستقیم رایتل


سم هر دویمان را در گینس ثبت میکنند ! تو در دروغ گفتن رکورد زدی … من در باور کردن … !!! شارژ مستقیم رایتل شادی پروانه ای است که هرچه تقلا کنی نمیتوانی آن را شکار کنی.باید آرام باشی تا روی شانه ات بنشیند.شانه هایت پر از پروانه...


کارت شارژ رایتل ارزان


خنده را معنیه سرمستی نکن آنکه میخندد غمش بی انتهاست. شارژ رایتل در عجبم از زنان که از خدای به این بزرگی فقط یک شوهر میخواهند و از شوهر به این درماندگی همه ی دنیارا!(شکسپیر)

پشت دریاها شهر یست که یک دوست در آن جا دارد، هر کجا هست ، به هر فکر ، به هر کار، به هر حال، عزیز است خدایا تو نگهدارش باش.

  • حسین آقا میرزا جمال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی