هم قدم داستان گو

داستان های زیبا

هم قدم داستان گو

داستان های زیبا

بر روی سنگی خواهم نوشت تا آیندگان بدانند!…آدم های زمان من…از هم که دور بودند عاشق میشدند!…نزدیک که می شدند طلاق میگرفتند

وای از روزی که خدا بخواهد جانم را بگیرد! من چگونه تو را به او بدهم؟!

پیامک میدهم اکنون برایت به قربان دو چشمان سیاهت بده اس ام اسی تا شاد گردم دلم کرده کنون خیلی هوایت. بهارثانیه ثانیه می آید... و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد. پرداخت قبض موبایل یادمان باشد از خاطرمان نرود قدر آن هایی را که دوستمان دارند بیشتر از آن هایی که دوستشان داریم بدانیم

پرداخت قبض موبایل

تا حالا اگزوز پیکان مدل 49 که روغن سوزی داره رودیدی؟ همون جوری آلوده مرامتم قبض موبایل ما فقیران قلبمان بی کینه است دوستی باهر که کردیم جای او در سینه است

پرداخت اینترنتی قبض موبایل

تو به پاکی عقیقی "مثل دریاهاعمیقی" فهمیدی چرا میخوامت؟ آخه بهترین رفیقی پرداخت قبض موبایل از طریق ایتور خری گم کرده ام با بار کاشی ، دنبالش میگردم شاید تو باشی

پرداخت آنلاین قبض موبایل

شادی لحظه های من، تو با منی خدای من / بغض صدامو میشناسی، دست دعامو میشناسی / فقط تویی تو خلوتم، منتظر اجابتم سرویس پرداخت قبض موبایل ایتور همیشه توی بهترین لحظه رسیدی، به داد این دل بی قرار / بدون تو نمیتونم راهو ببینم، خدا منو تنها نذار به کوی زلف تو دائم مراودت دارم / و دائمأ جواب کوچکی از تو مسئلت دارم / هزار بار از سر این بیت رد شدی اما / یک بار بلند نخواندی که "دوستت دارم"

پرداخت قبض موبایل

به بهاری که هنوز
قدمش خیس و نگاهش سرد است‎;‎ 
به همان غنجه که باد می کشد ناز رخ گرمش را‎;‎
 و به نوروز سلام. 
پیشاپیش سال نو بر شما و خانواده‎ ‎گرامیتان مبارک باد .


من ندانم که کی ام / من ندانم که چی ام من فقط میدانم که تویی شاه بیت غزل زندگیم!!

  • حسین آقا میرزا جمال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی